2025.03.07.
10:00
A képzés létszáma korlátozott!
JELENTKEZÉSI ÉS BEFIZETÉSI HATÁRIDŐ: 2025. március 5. 12:00, illetve a készlet erejéig
HATÁRIDŐ UTÁNI ÉS A LÉTSZMKORLÁT FELETTI JELENTKEZÉSEKET NEM FOGADUNK, MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!
ONLINE ESEMÉNY! NEM VISSZANÉZHETŐ!
A KÉPZÉS A ZOOM FELÜLETÉN ZAJLIK. A LINKET ÉS EGYÉB INFORMÁCIÓKAT A KÉPZÉS ELŐTT 1 NAPPAL KÜLDJÜK A REGISZTRÁCIÓKOR MEGADOTT E-MAIL CÍMÜKRE.
Időpont: 2025. MÁRCIUS 7. 10:00-15:00
Díj: 25.000 Ft/fő
Előadó: Antal-Valecsik Zsófia, autizmus szakos gyógypedagógus
Kinek szól? Elsősorban pedagógiai szakszolgálatnál dolgozó szakembereknek, pszichológusoknak, gyógypedagógusoknak, másodsorban autista gyerekekkel foglalkozó egyéb pedagógusoknak ajánljuk.
Miről lesz szó?
Miként vizsgáljam meg autizmus-spektrumon érintett gyerekek képességeit?
Az autista emberek sajátos képességstruktúrája, látásmódja.
Miként alakítsak ki előre motivációs rendszert a vizsgálati alkalomhoz?
A vizsgálati környezet berendezése, feltételek, kompetenciahatárok, ajánlott tesztek.
A fontosabb fejlődési skálák, szülői kérdőívek, kommunikációs készségeket felmérő tesztek bemutatása.
Videóelemzések informális felmérésekről.
Mik az informális/formális vizsgálatok közötti különbségek?
Hogyan lehet autizmus-specifikus, és informális vizsgálatot tartani?
Formális autizmus-barát felmérő tesztek bemutatása a gyakorlatban, videóelemzések, a PEP-3 teszt részletes bemutatása.
A felmérések értelmezése, a fejlesztési célok priorizálása, SMART célok kijelölése, pedagógiai véleményírás alapjai.
A workshopon való részvételről minden résztvevő a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben kiállított tanúsítványt kap. Ez elektronikus úton történik, a képzést követő kb. 2 héten küldjük a jelentkezéskor megadott e-mail címükre.
FELHÍVJUK FIGYELMÜKET, HOGY A PROGRAM IDŐBEOSZTÁSÁBAN ELŐFORDULHATNAK VÁLTOZÁSOK, DE A TÉMÁT NEM ÉRINTI!
Program:
10. 00 – 10. 45 Bemutatkozó kör, bevezető előadás:
Az autista gyerekek sajátos látásmódja, képességstruktúrája:
Emlékezet, figyelem, motiváció, vizuális gondolkodás (elmélet, videó)
10. 45 – 11. 30 A vizsgálati környezet rendezése, tér és idő struktúrálás, biztonság
megteremtése, jutalmazás, előzetes információk fontossága (elmélet)
11. 30 – 11. 45 szünet
11. 45 – 12. 30 Autizmus-specifikus képességvizsgálat a gyakorlatban- PEP-3 eszköztár
mentén (videós gyakorlat)
12. 30 – 13. 00 Ebédszünet, kvíz
13. 00 – 13. 45 Szülői információk, kérdőívek (elmélet, videó)
Korai életkor: fejlődési skálák (elmélet, kipróbàlàs)
13. 45 – 14. 30 Ajánlott standard tesztek, vizsgáló eljárások, informális felmérések
(elmélet, videós gyakorlat)
Kommunikációs készségek felmérése, formális és informális eszközök
(elmélet, videós gyakorlatok)
14. 30 – 15. 15 Kérdések-válaszok, visszajelző kör
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque mattis ornare mi, a pulvinar metus vulputate sed.
";s:5:"align";s:0:"";s:12:"align-mobile";s:0:"";s:9:"column_bg";s:0:"";s:8:"bg_image";s:0:"";s:11:"bg_position";s:20:"no-repeat;left top;;";s:7:"bg_size";s:4:"auto";s:13:"margin_bottom";s:4:"10px";s:7:"padding";s:0:"";s:7:"animate";s:0:"";s:7:"classes";s:0:"";s:5:"style";s:11:"color:#fff;";}}i:2;a:4:{s:4:"type";s:6:"column";s:3:"uid";s:9:"sjywce9qp";s:4:"size";s:3:"1/2";s:6:"fields";a:13:{s:5:"title";s:0:"";s:7:"content";s:20:"[mc4wp_form id="73"]";s:5:"align";s:0:"";s:12:"align-mobile";s:0:"";s:9:"column_bg";s:0:"";s:8:"bg_image";s:0:"";s:11:"bg_position";s:20:"no-repeat;left top;;";s:7:"bg_size";s:4:"auto";s:13:"margin_bottom";s:4:"10px";s:7:"padding";s:0:"";s:7:"animate";s:0:"";s:7:"classes";s:0:"";s:5:"style";s:11:"color:#fff;";}}}s:4:"attr";a:9:{s:8:"bg_color";s:0:"";s:8:"bg_image";s:0:"";s:11:"bg_position";s:20:"no-repeat;left top;;";s:7:"bg_size";s:4:"auto";s:7:"move_up";s:0:"";s:7:"padding";s:0:"";s:13:"column_margin";s:0:"";s:14:"vertical_align";s:3:"top";s:5:"class";s:0:"";}}}}}Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque mattis ornare mi, a pulvinar metus vulputate sed.
no-repeat;left top;; auto 10px color:#fff; [mc4wp_form id="73"] no-repeat;left top;; auto 10px color:#fff;