2024.09.20.
10:00
JELENTKEZÉSI ÉS BEFIZETÉSI HATÁRIDŐ: 2024. szeptember 17. 12:00
HATÁRIDŐ UTÁNI JELENTKEZÉSEKET NEM FOGADUNK, MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!
ONLINE ESEMÉNY! NEM VISSZANÉZHETŐ!
A KÉPZÉS A ZOOM FELÜLETÉN ZAJLIK. A LINKET ÉS EGYÉB INFORMÁCIÓKAT A KÉPZÉS ELŐTT 1 NAPPAL KÜLDJÜK A REGISZTRÁCIÓKOR MEGADOTT E-MAIL CÍMÜKRE.
Időpont: 2024. szeptember 20. 10:00-15:00
Díj: 22.000 Ft/fő
Előadó: Antal-Valecsik Zsófia, autizmus szakos gyógypedagógus
Kinek szól? Elsősorban pedagógiai szakszolgálatnál dolgozó szakembereknek, pszichológusoknak, gyógypedagógusoknak, másodsorban autista gyerekekkel foglalkozó egyéb pedagógusoknak ajánljuk.
Miről lesz szó?
Miként vizsgáljam meg autizmus-spektrumon érintett gyerekek képességeit? Az autista emberek sajátos képességstruktúrája, látásmódja. Miként alakítsak ki előre motivációs rendszert a vizsgálati alkalomhoz? A vizsgálati környezet berendezése, feltételek, kompetenciahatárok, ajánlott tesztek. A fontosabb fejlődési skálák, szülői kérdőívek, kommunikációs készségeket felmérő tesztek bemutatása. Videóelemzések informális felmérésekről.
Mik az informális/formális vizsgálatok közötti különbségek? Hogyan lehet autizmus-specifikus, és informális vizsgálatot tartani? Formális autizmus-barát felmérő tesztek bemutatása a gyakorlatban, videóelemzések, a PEP-3 teszt részletes bemutatása. A felmérések értelmezése, a fejlesztési célok priorizálása, SMART célok kijelölése, pedagógiai véleményírás alapjai.
A workshopon való részvételről minden résztvevő a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben kiállított tanúsítványt kap. Ez elektronikus úton történik, a képzést követő kb. 2 héten küldjük a jelentkezéskor megadott e-mail címükre.
Program:
10. 00 – 10. 30 | Bemutatkozó kör |
10. 30 – 11. 00 | Az autista gyerekek sajátos látásmódja, képességstruktúrája:
Emlékezet, figyelem, motiváció, vizuális gondolkodás (elmélet, videó) |
11. 00 – 11. 30 | A vizsgálati környezet rendezése, tér és idő struktúrálás, biztonság megteremtése, jutalmazás, előzetes információk fontossága (elmélet) |
11. 30 – 12. 00 | Autizmus-specifikus képességvizsgálat a gyakorlatban- PEP-3 eszköztár mentén (videós gyakorlat) |
12. 00 – 13. 00 | Ebédszünet, kvíz |
13. 00 – 13. 30 | Szülői információk, kérdőívek (elmélet, videó) |
13. 30 – 13. 50 | Korai életkor: fejlődési skálák (elmélet, kipróbàlàs) |
13. 50 – 14. 15 | Ajánlott standard tesztek, vizsgáló eljárások, informális felmérések (elmélet, videós gyakorlat) |
14. 15. – 14. 45 | Kommunikációs készségek felmérése, formális és informális eszközök (elmélet, videós gyakorlatok) |
14. 45 – 15. 00 | Kérdések-válaszok, visszajelző kör |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque mattis ornare mi, a pulvinar metus vulputate sed.
";s:5:"align";s:0:"";s:12:"align-mobile";s:0:"";s:9:"column_bg";s:0:"";s:8:"bg_image";s:0:"";s:11:"bg_position";s:20:"no-repeat;left top;;";s:7:"bg_size";s:4:"auto";s:13:"margin_bottom";s:4:"10px";s:7:"padding";s:0:"";s:7:"animate";s:0:"";s:7:"classes";s:0:"";s:5:"style";s:11:"color:#fff;";}}i:2;a:4:{s:4:"type";s:6:"column";s:3:"uid";s:9:"sjywce9qp";s:4:"size";s:3:"1/2";s:6:"fields";a:13:{s:5:"title";s:0:"";s:7:"content";s:20:"[mc4wp_form id="73"]";s:5:"align";s:0:"";s:12:"align-mobile";s:0:"";s:9:"column_bg";s:0:"";s:8:"bg_image";s:0:"";s:11:"bg_position";s:20:"no-repeat;left top;;";s:7:"bg_size";s:4:"auto";s:13:"margin_bottom";s:4:"10px";s:7:"padding";s:0:"";s:7:"animate";s:0:"";s:7:"classes";s:0:"";s:5:"style";s:11:"color:#fff;";}}}s:4:"attr";a:9:{s:8:"bg_color";s:0:"";s:8:"bg_image";s:0:"";s:11:"bg_position";s:20:"no-repeat;left top;;";s:7:"bg_size";s:4:"auto";s:7:"move_up";s:0:"";s:7:"padding";s:0:"";s:13:"column_margin";s:0:"";s:14:"vertical_align";s:3:"top";s:5:"class";s:0:"";}}}}}Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque mattis ornare mi, a pulvinar metus vulputate sed.
no-repeat;left top;; auto 10px color:#fff; [mc4wp_form id="73"] no-repeat;left top;; auto 10px color:#fff;